Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Evelina - 26 oktober 2011 19:12

 

Takkos sitter och kollar in sina vyer! :)    

Takkos  

 


Här är ngra fina bilder på Takkos, fotad med mobilkamera allihop, men modellen är ju så fin så då måste ju bilderna bli bra också! :) Älskling  


nu ska jag spela cs!
Adjö!

Av Evelina - 26 oktober 2011 18:34

Jahapp, så var snart den här underbara lediga dagen över! Ganska tråkigt, nu är det ju skola i hela två dagar innan det är helg, fast då är det en hel veckas lov som väntar och det ska bli grymt skönt måste jag säga! :D


Men ialla fall då så tog jag en sovmorron till klockan tio. Sen efter det att jag har käkat frukost, åh fixat åh donat så åkte jag iväg till Evelina, men hon var inte riktigt på humör för att vilja göra som jag ville, så vi ska försöka sen någon dag! Hon hade inte upptäckt att dom andra hästarna hade gått ifrån henne och var i den övre delen av hagen, så när jag kom så såg hon det så då skyndade hon sig ta godiset åh sen bar det av i en väldig fart uppför backen till dom andra :) hehe bustjejen!

Sen idag så har jag och Takkos varit ute och gått, han fick vara lite modell  åh, men de blev med mobilkameran så bilderna blev väl inte världens bästa men de duger! :D


Nu sitter jag här o kollar på tre kronor och väntar på att klockan ska bli åtta, så de blir bonde söker fru ngn gång!
Nu ska jag lägga in bilder från mobilen och visa er!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards