Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Evelina - 7 juli 2011 18:46

snart så är även andra arbetsveckan avklarad, bara imorron kvar så e de helg sen! gud vad skönt! :D Äntligen få sova på morron :) hehe, det jag längtar mest till om jag ska vara ärlig!


iaf så igår så efter jag hade jobbat klart vid tre så åkte jag ju hem dårå, och käka mat och duscha och sen tog jag med mig Ludde ut på en biltur, och senare på kvällen så var jag,brorsan och hans tjej iväg och bada med Jack och Takkos , och Takkos var så himla duktig på att simma och så lugn i vattnet så jag blev riktigt chockad!
Sen när jag kom hem igen så kolla jag på fotboll, Sverige - USA och sen la jag mig och sov.
Idag då så har jag jobbat, och sen så har jag inte gjort så mycket mer än idag, sitter och tittar på Andra Avenyn nu och sen ska jag iväg och simma med Takkos igen, tror faktriskt det blir samma gäng som igår :) om man nu kan kalla oss för ett gäng men jaja :P

För övrigt så har jag fått mitt körkort! :D Ska hämta ut det imorron efter att jag har slutat! :) Roligt! :D
Nä nu ska jag fortsätta kolla på Andra Avenyn!
Häjda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards