Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Evelina - 9 juli 2011 19:26

Så var det lördag igen, och snart är den här veckan också slut! Jisses.


ialla fall så var jag,mamma o pappa till Lightvalley idag, jag körde dit och jag kan ju säga som så att det känns inte som att jag har körkort när mamma o pappa är med i bilen utan då känns det som om jag fortfarande skulle övningsköra. Knepigt, och då så köpte jag mig ett par nya skor, plattfötter, ett par såna hära:
 

och sen var vi in på dollar och där slank det ju som vanligt ner en massa olika saker :) och sen innan vi åkte hem så käka vi mjukglass, göttans!
Sen har jag väl inte gjort så mkt mer sen jag kom hem, bara tagit det lungt och filosoferat!
Nä nu ska jag dra iväg åh bada!
Häjda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards