Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Evelina - 26 juli 2011 14:58

Ja idag är solen tillbaka! :) Äntligen, även fast det försvinner så fort man går ut bakom molnen, men vadå? den lyser ibland och det är huvudsaken det! :) Känns nästan som att man har lust att bada sen, men det är antagligen alldeles för kallt i vattnet för det, fast vem vet? ;)

iaf så i lördags så hade jag fullt upp hela dagen, var på brännboll på dan med Maria åh kolla på när brorsan spelade, sen drog vi iväg på loppis och jag fick köra deras bil eftersom jag skulle ha den på kvällen :) Sen skjutsa jag hem henne, åkte hem åh käka och donade på lite till typ sju, då var det till att hämta henne,brorsan och en kompis till dom och skjutsa iväg dom till en fest, sen var jag ute och ragga lite innan jag drog hem och duscha och ställde mig i ordning, halv tio åkte jag iväg till dom på festen och var där en stund och sen åkte vi iväg på Lasse Stefanz, men det var inte så himla roligt där och dyrt inträde och grymt mkt folk så vi åkte hem kvart över elva, nöjda och glada ändå :P hehe

Söndan så drog jag, mamma o pappa iväg till möbeltjänst åh kolla på en soffa till mig, hitta en som jag ville ha så beställde den! Sen på vägen hem så undra brorsan om jag ville följa med åh fiska, och det ville jag ju såklart men innan vi hann iväg så börja de spöregna :( så blev inge fiske, dumt nog, så då städa ja rummet istället :P

Igår måndag, så gjorde jag inte så mkt på dan, var ner på byn en sväng åh sådär, sen när pappa kom hem så käka vi direkt och sen åkte vi till möbeltjänst och hämtade min soffa, och sen ägnades kvällen åt att först försöka få upp den till mitt rum då den var otroligt tung , så fick vänta på att brorsan skulle komma hem som var ute med Takkos, och sen krångla de lite med hopsättningen och sånt,men efter mkt om åh men så blev allt klart!
Och idag har jag satt upp tavlor och sånt och flyttat lite tavlor så det ser bättre ut! Men nu är det klart och jag blev nöjd!

  Så här blev det när det blev klart igår! :)
Nu ska jag beställa lite filmer, och ett spel till Nintendo Wii!
Ha de bra!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards