Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Evelina - 8 juli 2011 19:23

Ja nu har jag gjort klart sista veckan på jobbet, nu e de bara en vecka kvar och sen är jag 7200 kronor rikare! :D wiie! :D

iaf så idag efter att jag hade slutat jobba så hämta mamma mig och så drog vi till Lightvalley, för jag skulle ju hämta ut mitt körkort, men det blev lite strul för jag måste ha ett annat kort me mig oxå för att jag skulle få körkortet, så det var bara vända åh åka hem igen och hämta det och sen tbx åh få ut körkortet. Sen så hämta jag ut min mobil med, som jag haft inne på lagning i  fyra veckor, men den hade kommit för två veckor sen så den hade luggit på affärn i två veckor för dom hade glömt bort och meddelat mig att den hade kommit! Suck.. lite sur man vart då, och som vanligt så var det ju inge fel på den heller, utan den funkade helt normalt, jo visst tjena, den funkar inte så himla mkt bättre nu heller, så jah..


Iaf så idag blire bara till åh ta det easy, titta på postkodskampen klockan åtta åh ta de lilla lugna :) sen imorn så blire en tur till Lightvalley igen, gå på dollar åh kika och sen ska jag köpa mig ett par nya skor :) ett par plattfötter :) Sen funderar jag på att dra åh fiska på kvällen, känns väldigt lockande må jag säga, och bara få åka iväg och stå vid en lugn tjärn och få lite annat i tankarna! :Det e livet de ! :D

Nä nu ska jag kolla på Andra avenyn! :)
Häjda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards