Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Evelina - 10 juli 2011 16:51

Jag tog mig en liten sovmorron idag åh sov till klockan elva :) sen tog jag åh käka lite frukost och satt ute en stund, men så börja de ju regna så då gick jag in igen! Och sen så tog jag och Ludde bilen ner på byn och handla lite och köpte lite jordgubbar som ska ätas ikväll :) Göttans med jordgubbar :) Sen när jag kom hem så, värmde jag lite lunch och satte mig framför tv;n för att titta på Sverige - Australien, och Sverige vann :D Så nu är de klara för OS nästa år och klara för Semifinal i Vm! :D GRYMT! :D

Nu ska jag snart äta, och jag tror banne mig att jag ska ta med mig Takkos och simma en sväng ikväll! För nu lyser ju solen och det är 23 grader varmt i skuggan så ja, de blir nog badning! :D
Nä nu blire äta!
Häjda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards