Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Återberättar onsdag, torsdag, vecka 4

Av Evelina - 29 januari 2011 17:52

Onsdag; Var kallt idag, -22 grader, men tog med mig kläder för skidåkning ifall de skulle bli de ändå på gympan! Men när de var dags för idrotten så var de fortfarande -18 grader så det blev styrketräning på gymmet istället, och det var minst lika roligt! Sen efter gympan så gick jag,Malin o Liselott till ica, jag köpte ett födelsedagskort till mamma,aftonbladet med Svensson,svensson filmen, apelsiner och en drickyoghurt. Sen gick ja tbx till skolan och fördrev tiden med Johanna och Susanne   riktigt trevligt! sen samhälle, och jag kan väl inte direkt påstå att jag var seriös den lektionen..blev rastlös där efter ett tag så åkte runt runt runt på stolen :P Efter skolan var slut så var det dags för min första körlektion på körskola, och jag har aldrig vart så nervös i hela mitt liv tror ja som ja var då.. Men de gick ju bra faktiskt, åtminstonde tyckte körlärarn det.. sen hem och vänta på att brorsan och hans tjej skulle komma så vi kunde fira mamma, och när dom kom så käka vi smörgåstårta och sen plugga ja till diabetesprovet på torsdan..


Torsdag; Hade svenska först på morron, gick igenom om hur man skriver en rapport, sen vare dags för diabetesprovet.. så skrev det och jag blev klar en minut före utsatt tid xD hehe, timing.. Sen efter lunch så skulle vi åka på studiebesök till ett stort sjukhus typ 6 mil från skolan, men jag,Liselott,Malin och Frida ska inte vara där men vi måsta följa med ändå, så vi gjorde väl det då och sen väl där, så fick vi varken följa med in åh kolla på centrallab. eller på nån avdelning så då bad vi om att få gå ner till caféterian och vänta där istället,och väl där så köpte vi oss en varsin glass och vänta på dom andra.. sen när dom kom så åkte vi hem, och jag o Frida hann precis med bussen hem  , så då blev de hem, äta och sen tbx till skolan igen för att skriva kontrakt till körskolan, efter de var klart så blev de fika och sen åka hem!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards