Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Onsdagen!

Av Evelina - 20 oktober 2011 19:12

Gårdagen var ingen bra dag för mig kan jag ju säga, hade sovmorron till klockan tolv, och när mobilen ringde klockan tio så tröck jag på fel knapp så jag stängde av larmet och somnade om, kvart i elva vaknar jag så kastar mig upp ur sängen, ner och kastar mig in i duschen och mamma hade tagit upp toastbröd åt mig på morron, så efter duschen var gjord så slet jag fram toastgärnet och slängde in mackorna i toastgärnet och sen iväg åh gjorde allting jag skulle göra innan jag skulle åka. Tjugo över elva lyfte jag in Ludde i bilen som skulle följa med på skolan, och halv tolv skulle jag hämta Susanne och det tar en kvart  typ att åka till henne :P. Men det gjorde inge för hon va också sen. Sen så skulle vi åka över folkparken, åh då var de 30 hela vägen där, och sen skulle vi hämta Malin och jag åkte världens omvägar för jag trodde att den snabba vägen fortfarande var avstängd eftersom den var det dan före, men sen efter att jag hämtat henne så upptäckte jag ju att den var lagad :P. Sen så när vi skulle svänga in på vägen mot skolan så ser vi att dom har grävt av vägen DÄR. och bilar kom det bakom mig som vände framför mig så svängde in på ngns gård och vände, sen tillbaka samma väg som vi kom och åkte in en väg längre ner. Sen när vi kom till skolan så var min favorit parkering full så fick ställa mig på en parkering lite längre bort men som faktiskt är lugnare för Ludde. Men vi blev bara tio minuter sen så det gjorde ju inte så mkt! :) , sen under dagen så hände det faktiskt inte så mkt mer utan den var bara lugn! :) Slutade vi tre så åkte hem då :) och kvällen spenderades med datorn och plugg.


Adjö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 9 maj 2017 10:59

Hoppsan, här har det visst varit tyst som i graven länge nu. Kollade och sist jag skrev var nån gång i juli förra året. Jösses!   Har ju hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har fått fast anställning på avdelningen! Så grymt skönt och veta...

Av Evelina - 19 juli 2016 00:06

Så var den avverkad, den första arbetsdagen efter semestern! Den gick över förväntan :) tog inte så lång tid så var man inne i det igen åh de mesta gick av bara farten :) Blev sovmorron idag med, sen så har ja åh Molly vart ute på en liten promen...

Av Evelina - 17 juli 2016 22:20

Nu så är söndan över, åh därmed är min semester nu bara ett minne blott! Imorn är dags för en ny arbetsvecka, har inte alls ångest över de! Haha Idag har ja inte gjort nånting, bara tagit de lugnt åh laddat upp de sista batterierna så jag klarar ...

Av Evelina - 16 juli 2016 22:47

Idag är det lördag, näst sista dan för den här veckan! Idag har jag o Molly vare på marknad åh karneval på byn, marknan va väl lika dålig som vanligt, men karnevalen va bra :) gjorde sällskap med mamma, pappa, hans, maria åh prinsen :) sen efter ...

Av Evelina - 15 juli 2016 22:59

Så var även fredan över, jisses, va tiden rusar iväg! Hinner inte riktigt med! Idag har ja inte gjort så mkt, tror ja iaf! Ska ja vara riktigt ärlig så har ja inte nån koll alls faktiskt på vad jag har gjort idag, så det var väl de vanliga antar ...

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards