Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Evelina - 2 maj 2011 18:56

ja nu var första skoldagen efter påsklovet gjord, och idag räknade vi ut att det bara är 25!! skoldagar kvar till lov, men om man räkna alla så var det typ 42 eller nåt sånt! Men en sak som är säker är iaf att det bara är 24 dagar kvar till jag blir 18!! Grymt! :D Så om minst 27 dagar planerar jag att ha körkort, yeah! :D


idag hände det inte mkt på skolan, och som vicken vanlig måndag som helst så hade jag bara en lektion idag som vi hade eget arbete på exakt hela dan,ganska skönt men ändå lite drygt, vi kunde lixom lika gärna ha fått det där före lovet och gjort hemma idag, men man kan ju inte få allt! åh sen efter vi hade slutat gjorde jag sällis med Emelie ner på köpingen, in på körskolan och sen arbetsförmedlingen och sen till bussen åh hem!


För övrigt så mår jag inte alls bra nu, en hals som gör asont, en hosta som irriterar, ett huvve som sprängs och en näsa som rinner... + en tumme som gör ont xD var fan bara fel nu, + att jag är arg som ett bi!  1. för att jag ju är förkyld och då får jag inte träna/cykla eller gå ut åh gå för mamma o pappa, och 2. att min mobil är cp, den låser upp sig själv och går in på en massa saker i fickan och ringer upp folk åh sånt, och sen nu så upptäckte jag att den hade raderat ALLA min kontakter -.-, fan va jobbigt! tur att man kom ihåg den viktigaste i huvve då, som jag inte kommer kunna få tag på.


Nä nu ska jag försöka mata in några halstabletter och kolla på x antal avsnitt av andra avenyn!
 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards