Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Evelina - 4 maj 2011 20:27

ja jag kom till skolan lagom till halv elva idag, öppnar dörren till klassrummet försiktigt ifall det var några andra som hade lektion där, men det var bara min kära klass som redan hade börjat mattelektionen xD,sen upptäckte jag ju att vi börja fem i halv elva och inte halv elva så kom fem minuter försent till åh med xD, sen matte i en timme, och sen lunch men hade ju nyss ätit frukost så jag åt bara en macka! åh sen idrott och då vare först dans i typ en halv timme och sen lekar! :) grymt kul vare iaf! håltimme och då satt jag åh spela spel på Fridas mobil, sköjj! och så samhälle åh sen sluta vi! Fick till och med sluta en kvart tidigare idag!


Måste ju bara säga en sak åh,; på samhällen så ringer min mobil, och det är ett nummer jag inte känner igen. men det kan ju ha vart nåt viktigt ändå så ja svara, åh då va de nån snubbe som påstog sig ha träffat mig i Hudik i lördags på köpcentret, och jag hade ju inte ens varit där i lördags, sist jag var i Hudik var ju.. jaa.. de vette fan men länge sen iaf! Åh inte gav han sig heller utan han fortsatte åh säga att han hade träffat mig, men nu tror jag att han har börjat ge upp! åh de läskiga var ju att det stämde åh, jag heter Evelina och det gjorde hon som han prata med åh, åh jag är 17 år och det var tydligen hon med och sen kom vi ifrån samma ställe :O aja de löser väl sig antar jag!

Nä nu ska jag fortsätta snacka Johanna och Liselott!
 

Av Evelina - 4 maj 2011 09:29

Nu är det onsdag och halva veckan har gått!, har kommit på att maj kommer bli en hektiskt månad för mig med en massa saker som ska hinnas med och som ska göras och saker hit och saker dit som man ska på! Men de är roligt så jag klagar inte! :)

iaf igår så var de ju tisdag,och då var svenskan inställd, så fick sovmorron till kvart i åtta då jag måsta knata upp för att åka med bussen kvart över nio. Sen väl på skolan så hade vi arbetsmiljö, gjorde klart en uppgift som jag hade glömt bort att jag höll på med xD och sen börja jag och Susanne med arbetet vi hade kvar, sen lunch och håltimme och då gjorde vi klart arbetet och skicka in så va de klart! Sen matte, och vi fick reda på att vi hade nationellt prov samma dag som riskettan är.. typiskt, men jag tänker nog gå på riskettan iaf åh så får jag väl ta ig på nationella om det ska vara så då! Sen yoga och den var inte så ansträngande om man säger så, satt mest åh lyssna på när han prata osv. Buss hem, kom hem fem och sen gjorde jag inte så mkt mer på kvällen mer än tog de lugnt!


Idag börjar jag dan med sovmorron eftersom yogan blev inställd idag, så sitter åh väntar på Maria nu som jag ska åka med till skolan :) åh på skolan väntar det matte, sen lekar på idrotten och så samhälle efter håltimmen. Jag tänker banne mig vara med på idrotten fast jag har ont i halsen och hostar lungorna ur kroppen! Så det så! 

Nä måste ju hinna kolla facebooken med!
 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards