Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Evelina - 13 maj 2011 19:17

Kenny Begins

Flicka

Anna Pihl Säsong 1 - 3

Beck - Skarpt läge
Beck - Flickan i jordkällaren
Beck - Gamen
Beck - Advokaten
Beck - Den japanska shungamålningen
Beck - Den svaga länken
Beck - Det tysta skriket
Beck - I guds namn
I Rymden finns inga känslor
Maria Wern
Salt
Sunes Jul
Till det som är vackert
Tre Kronor säsong 7-10
Tusen gånger starkare

Winters Bone
Himlen är oskyldigt blå

Frozen

Andra avenyn - säsong 1 - 3
Medicinmannen

Elina
Undra varför det känns som att man faktiskt har att göra när man är sjuk? :P
eller ja, beck filmerna har jag väl iofs sett för länge sen men aja :P

Av Evelina - 13 maj 2011 19:08

ja nu var det kväll igen då, så snart är även fredag den 13;onde över.. ja just ja, jösses de kom jag på nu precis när jag skrev det att det var fredag den 13;onde! det hade jag totalt glömt bort ju! aja, än har jag inte haft otur iaf!

Men nu vet jag iaf varför jag hade ont i huvve imorse, den kom med en förkylning, igen.. så nu hostar jag som en tok, är knasig i halsen och snörig, igen! suck. jag som tyckte att jag hade klarat mig så bra i år från förkylning så får jag den för tredje gången sen i april, herre jösses! aja är väl bara åh tacka åh ta emot! Bara för att jag ska klaga lite mer så har jag fått grymt ont i mina handleder, fingrar och fotleder! Vette fan va de e, om de har att göra med förkylning elr om det är någe annat! men men det visar väl sig,


nä nog med klagning nu!
Ska koppla in min externa hårddisk nu åh skriva upp vilka filmer jag har men inte har sett och den listan är lång kan jag ju säga! ska lägga in den här så får ni se!
Hörs snart igen!

Tjohoo!

Av Evelina - 13 maj 2011 12:47

Nu var det slut på den här skolveckan åh då! nu är de bara 16 skoldagar kvar innan det är dags för sommarlov! grymt härligt! :D

idag så har jag varit hemma, vaknade med en grym huvudvärk imorse och jag som inte har huvudvärk så ofta får ju nåt migränliknande dom få gånger jag får,så det var bara att kliva upp åh sjukanmäla sig och proppa i sig lite medicin och gå åh lägga sig igen åh titta på andra avenyn. Sen släppte de vid elva så då kunde jag följa med mamma o handla men tror det är på väg tbx nu! Men men.. tur att de e helg så man får vila åh sova ut!


Nu ska jag skriva klart arbetet om ångest och sen kanske börja titta på uppgifterna till social omsorg, men vi får se hur mkt jag orkar efter ångestuppgiften!, måste ju kolla på tv;n åh se om de finns nåt jag kan göra åt den eller om vi måste lämna in den på lagning, bilden är alldeles gul :S, som om det är ngt kretskort elr nåt som har gått eller va de e, men men!
Aja

Hörs sen!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards