Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Evelina - 18 maj 2011 20:05

så var det onsdag igen, och nu har snart halva den här veckan gått! Skönt!


Iaf så hade jag en timmes körlektion imorse och det var rätt grymt måste jag säga, men det dröjde inte lång tid förrän jag fick grymt ont i ryggen och fick lust att bara stanna bilen kliva ur och springa hem och krypa under täcket.. usch åh fy åh blä! men jag stog ut den där timmen iaf. Sen vare matte, gjorde inte ett endaste tal xD och sen på idrotten var det brännboll, men det var tre lekar till före det åh, så jag sprang hela gympatimmen idag nästan iaf, men så gjorde det lite ont i knä åh efter det :P, men nu ska jag träna upp konditionen så jag kanske kan vara med och spela brännboll på den årliga brännbollsyran! :D grymt!

Sen efter idrotten så var det så mkt folk i omklädningsrummet så jag och Susanne följde med Malin hem och duschade och bytte om där istället :) Lotta var me hon åh :) sen när vi var klar så gick vi till delins, jag handla grejjer till pastasallad också köpte vi glass.


Sen cykla jag hem från busshållsplatsen och det var sån grym motvind att mina ben var som spaghetti under sista backen hem till mig så jag blev tvungen att kliva av cykeln och gå uppför halva backen, att man hade en görtung gympa väska på ryggen åh gjorde ju inte saken bättre om man säger så.. suck! Sen gjorde jag pastasallad till mamma och pappa kom hem, gav hundarna mat och gjorde allt klart och det var väldigt uppskattat måste jag säga :) nog för att hundarna är mina men ändå :P hehe


Nä nu ska jag titta på andra avenyn
Hörs hääj!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards