Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Evelina - 20 maj 2011 20:30

Äntligen äre fredag säger jag ju bara! Herregud vad den här veckan har gått sakta, men det brukar alltid göra det innan det snart är sommarlov, så varför skulle det gå snabbt nu liksom?


Idag då så var det samhälle och matte på schemat och jag gjorde väl inte så mkt på nån av dom. Satt mest åh lyssna på när läarana prata, så det var ju ganska skönt det med. Sen fick vi sluta typ tio minuter tidigare, så då tog jag med mig Liselott ner till GUldfynd och köpte mig en kortetui, ska knäppa kort på den sen och visa er hur fin den är :), sen så hängde jag med henne hem en snabbis och så gick jag ner till bussen sen. Sen efter bussresan så gick jag ner till mamma på hennes jobb och vänta på att hon sluta vid ett, så åkte vi åh handla också körde jag hem! Väl hemma åt jag upp min lilla Ben&Jerry glass, ni vet den där med chokladsmak och browniebitar i :), och sen beställde jag en onepiece, som ni ju såg i de andra inlägget :)


Nu, ligger jag i sängen, halvsover och tittar på andra avenyn, kan inte förstå hur jag kan vara så trött! Iofs så blev det väl inte så mkt sömn inatt med tanke på gårdagen men men..är ju bara åh inse att livet inte e rättvist!


Nä, nu blev de för mkt svammel här så de e väl dags att sluta!
Ha de bra, hääj!

Av Evelina - 20 maj 2011 15:15

Äntligen har jag beställt den! :D


 

Kommer få den innan 3 juni! grymt! :D


Av Evelina - 20 maj 2011 14:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards