Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Evelina - 1 augusti 2011 19:57

..gör tydligen susen! :)

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaliiin! /sockerkakah!
Jag har hittat headern jag gjorde till dig förut nu! :D
Du får se den här..

  

Den låg i en mapp, som låg i en annan mapp, som låg på skrivbordet, ÄNDA stället jag INTE letade på!    


 

Av Evelina - 1 augusti 2011 19:37

Den här veckans planering!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måndag  1/8  Den är ju snart slut så ja, det har inte hänt så mkt idag :P

Tisdag    2/8  Ta det lite lugnt, kanske åka till Lightvalley en sväng!

Onsdag  3/8   Allsång på kvällen!

Torsdag 4/8    Packa!
Fredag   5/8  
Åker buss till stockholm och sen mot Finland!
Lördag   6/8   Är i Finland!
Söndag  7/8  
Kommer hem från Finland!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ja nu vet man vad man ska göra den här veckan då! :) Man fick faktiskt lite mer klart för sig vad man ska göra när man gör så här! :)

Nu blire snart Lotta på Liseberg & blåbärspaj :)


Av Evelina - 1 augusti 2011 15:59

Lite bilder kommer här, som ni kanske har väntat på? Vad vet jag :)
men iaf, här kommer dem! :D

       


  
Bidde 3 kuddar och en lampa på ikea :) på bilden ser ni ju även min grymt snygga soffa ;)
 
Plocka blåbär är kul! :) Sen att man får annan färg på fingrarna det får man ta! :) Ganska charmigt det med må ja säga :P
Nu lite veckoplanering så jag håller koll på va jag ska göra i veckan :)
Adjö!  

Av Evelina - 1 augusti 2011 15:24

Nu är det en ny vecka igen, och nu är det bara 3!! veckor kvar på sommarlovet, isch! Inte kul!

iaf så igår då så tog jag en lååååång sovmorron :) ända till kvart över elva rättare sagt, och i lördags blev det en tidig kväll, somnade halv tolv tror ja! Måsta väl sova i kapp tiden jag missade i fredagsnatt ;). Sen tog jag det bara lugnt på dan, åkte iväg åh handla en sak åt brorsan ,hem och sen iväg igen för att köpa bea till maten :P åh sen tillbringade jag kvällen med Viola, hjälpte henne att gå med hästarna till kvigorna och sen plocka vi blåbär och blev riktigt fina om fingrarna! hehe, och sen tog vi en promenad tillsammans med Kristina, och sen åkte jag hem vid halv tolv ngn gång!

idag så sov jag till halv elva, och sen har jag fixat md blåbären och fryst in och sen har jag sparat lite uppe som ska bli en blåbärspaj till ikväll, till Lotta på Liseberg :) Sen har jag tränat lite med hantlar också kändes riktigt bra må jag säga! hade tänkt gjort det igår men min hand ville inte ritkigt hänga med så det var bara åh låta det vara, den har ju börjat krångla och vill låsa sig igen! suck.


Nä nu ska jag slänga in lite bilder här :)
Ajdö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards