Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Evelina - 20 augusti 2011 18:09

Otroligt va man blir trött på kvällen om man har gått upp tidigt på morron, igår hade jag ju ställt klockan så jag gick upp klockan 8, åh typ kvart i elva igår kväll däckade jag i soffan framför solsidan, och vakna vid en halv tolv åh la mig i sängen åh fortsatte sova åsså sov jag till kvart över tio idag! jisses!

men iaf då så har jag inte gjort så mkt idag, tittat lite på tv, spelat lite cs och varit till brorsan åh hälsa på en sväng, är ju rena rama piss regnvädret idag så man varken vill eller orkar göra ngt, men nu så har det slutat regna och jag undrar om man ska våga ge sig ut på en promenad så man kan ha lite lördagsmys sen.


Men medan jag väntar på att de stora tunga gråa regnmolnen ska försvinna lite mer så man kan gå ut åh gå en runda så ska jag spela lite cs! :)
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards