Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Evelina - 25 augusti 2011 18:20

...är snart över! så då äre bara 3 veckor kvar till praktiken,och 9 veckor kvar till lov!skönt! :)


iaf så igår då så var det ju första riktiga skoldagen, och vi började med att sitta i klassrummet och försöka luska ut hur vi skulle lägga upp vårat individuella val, eftersom det jag och ett gäng till hade valt inte skulle bli av! Sen så var det ju dags för något otroligt spännande och som man länge längtat efter! nämligen att beställa studentmössan! Grymt roligt vare! Bild kommer senare när vi får den om hur den kommer att se ut :) sen beställde jag huvtröja, byxor,t-shirt och ett champangeglas med! och nu undrar jag ni som har student huvtröja och byxor, är dom bra i storlekarna så att ni har den storlek ni brukar ha på den eller har ni en storlek större? Skulle gärna vilja veta för jag vill varken ha dom små som ett korvskinn eller stor som ett hus! sen så hade vi håltimme och sen en lång lektion från tolv till fyra! sen på kvällen var jag,mamma o pappa ute o åkte bil åh kika lite, var till gravarna och gratulerade världens bästa morfar, och världens bästa farfar, på deras födelsedag  


åsså idag då så hade vi oxå en vanlig dag med svenska på morron, sen håltimme också blev det naturkunskap och social omsorg efter det , sluta halv tre istället för 4 :) nu ikväll tänkte jag ut åh gå, så ställer mig i ordning och ska gå, kommer ut och det regnar, blä, vände åh gick in åh satte mig här istället! :P

Sen så fick jag reda på att jag har fått ett litet kusinbarn idag :) myys! :D


Imorn äre skola mellan 11.10 och 13.30 och sen är det helg! :) grymt skönt må jag säga! Nu blir det cs,

adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards