Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Evelina - 4 augusti 2011 11:20

Ja nu är det bara en dag kvar! :D Imorron vid den här tiden så sitter jag på bussen till Stockholmia! :D wiiie!

Igår då så hade jag fullt upp hela dagen tror ja,elr ja inte riktigt kanske då men jaja :P! Sov länge, och sen gjorde man ju dom vanliga sysslorna lixom, strax efter ett så åkte jag o mamma till blomaffärn åh köpte rosor som vi satte på mormor åh morfars grav. sen snacka vi lite med kyrkvaktmästarn och morbror och sen tog jag morfars urna med mig åsså gick vi allihop till graven och satte ner urnan! Så nu är mormor och morfar återförenade igen  
Sen åkte vi hem åh satt ute på altanen och lyssnade på åskan, sen vid 6 hämta Viola mig på väg från jobbet också åkte vi hem till henne och sen åkte vi på allsång med ett gäng andra brudar :)
åh jag drack min första cider med alkohol i ;) *stolt* typ :P

idag så ska jag nu fixa klart musiken till mp3:n så det e klart, också ska jag packa klart och sen ska jag nog hämta Emelie efter hon har slutat så ska vi hitta på något :)
Nä musiken vare ja!
 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards