Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Evelina - 2 augusti 2011 19:42

Nu har snart även tisdagen gått och jag säger som jag alltid har sett, herregud vad snabbt det har gått! Det är lixom redan augusti och mitt sommarlov är snart slut! Shit!


Men iaf idag så var jag och mamma till Lightvalley, var på dollar åh kika lite grann och så bytte vi kolsyrepatronen till sodastreamern :) Sen har jag väl inte gjort så mkt idag, fick mitt nya bankkort idag som jag var till banken och skulle aktivera men då funka inte bankomaten så ska åka dit igen på torsdag och göra ett nytt försök!


sen ikväll så har jag gått med röjsågen och gjort lite fint, sopat plattorna och donat på :) vattnat blommorna och vattnat i växthuset, så hantlarna fick vila ikväll :) hade ju träning ändå med att bära två vattenkannor proppfulla med vatten! :) funka lika bra det med!


Nä nu äre snart allsång på skansen som jag ska se! :) Bara allsång för mig den här veckan tror ja! :) sen ska jag nog ta åh göra en ny header lite snabbt åh, men ska göra en ny när jag kommer hem från Finland när jag förhoppningsvis har fått ett gäng nya bilder :)


Nä nu ska jag kolla runt lite mer innan allsången! :)
 

Av Evelina - 2 augusti 2011 10:51

ja idag är det grymt fint väder ute! :D Så jag tror banne mig att jag ska ta och tillbringa den här dagen ute, och sen kanske dra och bada ikväll en sväng! :) se om ja kanske kan ta med mig Takkos så att han får simma lite han med! Det visar sig nog hur det blir!

Sen får det nog bli lite träning ute i solen idag! :) Har börjat hålla på med hantlar, iofs så börja jag väl igår, men upptäckte att jag faktiskt hade saknat det, gjorde det tre ggr i veckan när jag gick i nian och det var faktiskt riktigt roligt! :)

Nä nu ska jag ställa mig iordning för att åka till Lightvalley och sen spendera en dag ute i solen! (Y)
Får se om ja kommer in så jag kan slänga in ett till inlägg innan det blir sova :)
 

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards