Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Evelina - 2 november 2013 13:33

Lördag idag då, åh jösses så tråkigt jag har, kan inte göra annat än att ligga i soffan och titta på tv! Suck.. om detta ändå kunde vara över! -.-
hungrig är ja åh, har nyss tryckt i mig 4 clementiner men de hjälpte inte mkt, får nog ta ett äpple åh :P hehe!

Nä men jag har inge mer åh säga, ligger åh koller på film nu så det ska ja ta åh fortsättamed ska bara nu, först visa en bild på min fina prinsessa, som ja nu inte vet vart hamna eftersom jag bloggar från mobilen, antingen ligger den överst eller underst där de va meningen att den skulle hamna :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards