Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Evelina - 12 november 2013 18:28

Idag äre tisdag och dags för skola igen, men idag räckte det med att åka till Hudik på seminarium! Skönt det åh slippa åka så länge för att komma till skolan!


Iaf på seminariumet idag så hade vi etik och jag tror banne mig att det var det långtråkigaste och mest meningslösa seminariet vi nånsin har haft, på de tidigare har man åtminstonde lärt sig nånting men idag var de bara till att lyssna åh säga nåt om man kände för det lixom! Sen att de va typ likadant som under de kliniska seminarierna vi hade på vfun gjorde ju inte det hela så mkt bättre.. Tkr etik och moral är ganska tråkigt ämne faktiskt.


Annars då, jo jag har en skakande Molly i knät just nu, om de beror på att hon är rädd eller för att hon är lite arger på den som är här vet jag inte! De ringde på dörren nyss åh hon fick sig ett litet utbrott, som vanligt när det kommer folk som hon inte känner och det är ju bara bra att hon blir förbannad när de e nån okänd som kmr, kanske dom inte törs komma tbx sen ;) haha! Men så fort dom har stängt dörren så lugnar hon ju ner sig och blir som vanligt så det är ju snabbt övergående iaf!


Just nu sitter jag och skriver lite på examinationsuppgift 4, oxå den om etik såklart, skriva om det man prata om idag! Går väl ganska bra tror jag,håller på åh läser i tre böcker samtidigt som jag skriver och samtidigt som jag skriver här :P men nu så måste jag vända uppmärksamheten mot uppgiften igen, hade tänkt att jag skulle skriva klart introduktionen ikväll så :)

Hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards