Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Evelina - 8 november 2013 18:08

Fredag igen då :)
åh jag vet faktiskt inte ett dugg vad jag har gjort idag men nånting måste jag ju ha sysselsatt mig med för tiden har gått otroligt snabbt!

Eller ja jag har ju försökt åh få Molly att göra sina behov utanför staketet, gick ut me na halv tio första gången åh sen så fort hon gnällde fram tills dess att klockan va 13 , dåhade hon fortfarande inte kissat morron än! Så då gav ja upp åh släppte in na innanför staktet åh efter en stund så satte hon sig ner åh kissa! Vet inte hur ja ska göra men de e väl bara åh fortsätta traggla, nån gång läre hon ju! Men hennes blåsa kmr väl spricka innan hon viker ner sig åh kissar utanför staketet, envisare hund får man leta efter!

Nu ligger ja i soffan me tända ljus åh myser framför tvn åh har de bra!
Åh eftersom ja inte har nå mer åh säga så skiter ja i de här!
Hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards