Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Evelina - 5 november 2013 19:40

Idag är det tisdag den 5 november och det betyder att det är onsdag 6 november imorn och det betyder att det är dags för min kliniska examination imorn, fy fan på ren svenska! Nervös som bara den redan och värre läre de bli! Tänk om det kunde va onsdagkväl nu va glad ja skulle bli..


idag så har jag vare till lightvalley me mamma o pappa, va på dollar en sväng en åh kika lite grann åh sen uträtta vi lite mer ärenden när vi ändå va där! :) Sen så har jag inte gjort så mkt mer idag, får fortfarande inte vara ute åh gå, kan iofs inte gå normalt fortfarande, imorn e de en vecka sen ja gjorde illa mig igen så undra hur länge det här tänker sitta i... Sen jäklar äre till att träna knät! Men hur ja ska göra vette tusan, tänkte ju cykling men nu äre ju snart vinter åh då kan man ju inte cykla, har ju inte direkt nå dubbdäck att sätta på cykeln.. men ja,nånting ska ja väl hitta på skulle ja tro :) Men chansen att ja kmr kunna åka till Boda Borg den 16 november är nog så gott som obefintlig :( Iaf som de känns just nu, men visst ja har vare där förr åh haft ont i knä så det löser nog sig den här gången oxå :)


Nä nu ska ja fortsätta lyssna på julmusik åh gruva mig inför imorn!
adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards