Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Evelina - 11 november 2013 18:44

Idag äre måndag, och imorse ringde klockan redan 4,30 och då hade jag endast sovit i 1 och en halv timme! Så man var ju lagom trött och hade ingen lust alls att kliva upp åh sätta sig på ett tråkigt tåg på väg till skolan! Men lyckades på nå vis ta mig upp åh komma iväg åh sen sov jag en stund på tåget, typ den tid det tar mellan Bollnäs och Ockelbo! Ganska skönt vare


På skolan var det först genomgång av moment 2 under den här kursen i en halvtimme, och sen var de en föreläsning om etik, enbart repetition från människan socialt kulturellt, förstår ju varför den inte var obligatorisk, så vid lunch gav vi upp åh begav oss ner på stan åh tog 14.10 tåget hem istället för 16.15 som vi annars skulle ha tagit! Det enda vi missade var 20 minuters föreläsning till och en filmvisning, som har gått på tvåan, såg den både på tvn och på skolan, kände igen titeln :) hehe! Men innan vi for hem så hann jag fixa en födelsedagspresent  och 2 julklappar! Skönt :)


Nu sitter jag här med datorn, filar på de sista julklapparna sen äre förhoppningsvis klart, eller näe, måste komma på typ 2 till tror ja men de e ju ett tag kvar än så jag hinner nog :)

Imorn äre skola igen, seminarium denna gång om vårdetik, nått etiskt som hänt på praktiken, jobbigt men tydligen nödvändigt måste!


Hoppas jag kan sova nåra fler timmar i natt än 1 och en halv skulle behöva de nu känner ja! Förstår inte men jag har så otroligt svårt att somna nu på kvällarna, tar jättelång tid innan jag kan slappna av så pass mycket att jag somnar, somnar inte före 1 om kvällarna längre fast jag lägger mig tidigt, men det är just det som är problemet kanske! Kanske ska pröva vara uppe längre om kvällarna istället! Aja får fundera på de där!

 
Nä nu har jag inge mer åh säga längre så

hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards