Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Evelina - 3 november 2013 22:10

3 november idag, klockan är 22 åh jag ligger i sängen åh är redo att sova! :)

Idag tog jag och Molly en ordentlig sovmorron till halv elva, eller ja, jag var vaken klockan 10 men vi låg åh myste till halv elva så jag låtsas att jag hade sovmorron :) hehe!

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har bundit mitt livs första dörrkrans! Den blev ju inte direkt fin men ganska nöjd ändå med tanke på att de som sagt va min första åh jag inte hade en aning om hur man gör men den ser faktiskt konstig ut! Jag glömde dock bort att knäppa kort så det får bli imorron :)

Vad har jag gjort mer idag? Kransen tog ju 2 timmar att göra så ja va ju sysselsatt ett tag! Sen har jag bara läst bok, tvättat lite åh ja gjort sånt man kan göra när man ska va i stillhet åh inte kan röra på sig..
Nu ikväll har ja tittat på tv åh ja inte så mkt mer!

Imorn blire upp tidigt, nåja klockan 8, för imorn blir de en tur till gävle på lite skola men va de e ja ska gö där vette tusan! Hoppas få reda på det imorron!

Nä nu ska ja sova!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards