Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Evelina - 11 mars 2013 16:51

Just nu så sitter jag åh försöker koncentrera mig på att andas åh ta de lugnt!
Vrf då kan man ju undra, jo det är faktiskt så enkelt så att jag sitter på tåget på väg hem åh det fanns inga platser framåt utan bara bakåt så jag sitter åh åker baklänges nu åh de e inte så jättebra eftersom jag blir åksjuk om jag gör de men vad gör man då lixom? Har ju ingen lust att stå hela vägen hem e :P hehe!

Men är snart i lingo så det blir nog bra de här med, får hålla lite koll på om de blir nån plats framåt ledig så får jag sno den :)

Nä men nog om det där nu, idag har ja vart till gävle, åh ja o carro va ute i god tid den här gången, tio över tio skulle tåget gå åh tjugo över nio va vi på station! :) hehe! Men bättre de än att vi skulle missat tåget :)

Dagen i gävle var bra, var ett rätt roligt seminarium idag men tror det mest va för att jag tkr de e roligt me skelett åh muskler åh sånt :)

Nu så har vi kommit till lingbo så snart e vi i holmsveden, kilafors, bollnäs, arbrå, vallsta, jarse åh H E M M A ! ! lycka :) cirka en och en halv timmes åktid kvar! Super!

Nä nu ska ja kolla om jag fått nå mer liv på candy crush saga :)
Hejda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards