Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Evelina - 20 mars 2013 20:05

Ibland har jag lust att bara slänga iväg böckerna i en sopkorg och sen tända eld på skiten och ringa till skolan åh säga att jag fan skiter i det här,tack och adjö för mig! Men så är det en del timmar som det går så skitbra att läsa åh allt sitter som det ska,så startar man datorn åh ska göra en dugga för att bevisa att jag kan det, men tror ni de går?? Näe! Åh det är ju så typiskt att det enda jag känner mig säker på är rörelseapparaten, skelettets delar och muskler sitter som en smäck, men finns det nån dugga på den? näe! Skitgrejjer!


Har iaf läst igenom rörelseapparaten nu på eftermiddan åh det känns som sagt bra, men ska väl läsa igenom det en gång till åh gå igenom instuderingsfrågorna någon gång så känner jag mig nöjd sen! Nu ikväll har jag gjort nervsystemet åh det kändes skitbra åh det kändes som att nu fan kan jag det, satte mig med datorn och gjorde duggan, gick det bra? näe, 50% rätt. typiskt! Bara att forsätta plugga, imorn tänker jag bara läsa igenom cirkualtionen och sen läser jag inge mer imorn! Känns som det enda rätta just nu, men det är ju lite synd det med eftersom provet är så pass nära men ja, vad ska jag göra lixom?


nä nog om det, min älskade lilla tjej fyller 6 månader idag, herrejösses va fort tiden går, känns som igår vi hämtade hem na åh då var hon så liten så liten, nu är hon en stor tjej som bara springer runt som en galning åh är i full med energi, har mer energi än vad matte klarar av! Hon behöver motion, massa med motion, mer än vad jag hinner med att ge henne nu men vad gör man då? måste ju klara skolan med så det var nog ganska dumt egentligen att skaffa hund nu när jag ska läsa men jag ångrar det inte ett dugg för hon är det bästa jag har, det bästa som finns och den bästa terapin som finns om inte annat <3


 

  

vad har jag gjort mer idag? jo jag har vart till optikern för att titta om mina ögon har försämrats, det hade dom lite grann men inte så mycket, har ju haft så ont i ögonen när jag haft glasögonen på mig men ska nu försöka ha dom på mig hela tiden och se om det blir någon skillnad för det kunde vara så att jag var ovan dom med, fast det lät ganska osannolikt det med men ska tillbaka om två veckor och se om det har blivit nå bättre eller om det fortfarande är samma åh kolla så att ögonen fortsätter vara likadant eller om de fortsätter att ändra sig!


näe nu har ja inge mer åh säga så nu sätter jag väl punkt här, blev ju rätt lång ändå det här upptäckte ja, tack o lov så sitter jag med datorn nu så det var lätt att skriva, är så jobbigt att skriva långt på mobilen, får så ont i tummarna :P haha!

ha en fortsatt trevlig kväll!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards