Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Evelina - 23 mars 2013 20:11

Jisses amalia va snabbt tiden går! Det är snart slut på mars åh till helgen är det påsk, tkr inte det är länge sen det var jul åh nyår men det äre ju! Kära värld!


iaf idag skulle jag få sovmorron så pappa hämta Molly när han klev upp,men kunde jag sova för det? näe, halv nio vakna jag och var klarvaken! Typiskt, kan ha nånting att göra med att jag sov typ 10 och en halvtimme åh så jag var väl utvilad, men ändå! Halv tio hade jag väl kunnat få sova till iaf? aja, man ska väl int va bitter! Så idag så har jag löst melodikrysset som en helt vanlig lördagsmorron! efter det va slut så ringde broder åh frågade om vi ville ha prinsen en stund åh de ville vi ju såklart, så då kom dom med han vid typ halv tolv så då blev det massa bus åh mys, åh tog åh lekte lite paparazzi oxå åh knäppte en massa kort på han :) min lilla sötnos!


nu ikväll så har jag läst om cellen, gjort duggan på den och klarade 16 poäng av 20,så jag får väl vara nöjd med det! Känns som att det mesta sitter om den nu! :) ska väl sätta mig åh läsa om rörelseapparaten åh snart men är så trött i huvve så vet inte om det kmr fastna nå, iofs kan jag väl den typ redan så är ju bara en snabbgenomgång som ska göras :)


nu ska jag visa lite bilder!

     
Älskade unge vad jag tycker om dej <3

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards