Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Evelina - 13 mars 2013 20:10

Onsdag idag och idag har det vart skola igen! :) men nu e det en och en halv veckas hemmaplugg innan det är dags för nästa skoldag! Jösses amalia! men det känns som att det kan behövas om man ska hinna få in allting till provet om två veckor!


idag då så ringde klockan kvart i sju, gick upp och gick ut med Molly och sen ställde jag mig i ordning och medans jag käka frukost så fick även Molly sin frukost :) fick hämtning vid åtta av två av mina kumpaner, for iväg till lightvalley åh hämta upp dom andra två åh sen vidare iväg till cul och seminarium på cirkulationen, gick ganska bra faktisk om jag får säga det själv, för en gångs skull var det visst bra att jag har skrivit så invecklat på instuderingsfrågorna för eftersom jag inte hade gjort seminarieuppgifterna som hon *kors i taket* gick igenom så var det bara till att gilla läget och hoppas att man svara rätt, och det gjorde jag nog för hon sa då inget annat e :P hehe


var på cul från halv tio till tolv, for hem direkt efteråt så va hemma vid två igen, då käka ja o mamma lunch åh donade på lite grann sen när hon åkte på jobbet så tog jag med mig Molly ut på en promenad, och det känns ju att jag har varit däckad i förkylning för jösses va jobbigt det var att gå! börja med två uppförsbackar och jösses va tungt det var! kära värld!! men hem kom jag iaf :P haha


nu ikv har jag suttit med datorn och tittat på tv, Molly har legat och sovit bredvid mig och sover fortfarande, hon blev visst trött efter prommisen, inte bråkar hon att hon vill ha mat heller, men ska väl gå ner och ge na nu! sen iväg åh hämta mamma på jobbet :)

ha de bra hejda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards