Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Evelina - 15 mars 2013 22:47

Idag är det fredag igen! :)

Idag vakna ja o Molly båda två vid åtta men vi låg åh drog oss till halv nio innan vi gick upp åh gick ut åh gjorde de vanliga :) därefter så for ja åh mamma till lightvalley, jag boka en tid hos optikern på onsdag för att kolla synen igen eftersom jag får så ont i ögonen av glasögonen så måste vi kolla om mina ögon har blivit bättre så jag inte behöver glasögonen eller om ögonen blivit sämre så jag behöver starkare glasögon :) sen så kika ja in på hannas åh köpte en tröja! Var länge sen jag köpte kläder nu men nu har jag kikat ut en del som jag vill ha så ska nog ta åh köpa de :)
Va in på dollar åh en sväng åh sen när vi kom hem så va ju Prinsen med föräldrar här så de blev lite prinsmys idag med :)

Nu ikväll har jag tittat på tv, både på skilda världar, hela sveriges fredag, gladiatorerna och finalen på farmen :) käkade ju lite chips åh så nu ligger jag i sängen med magvärk, att jag aldrig lär mig! Får ju ont i magen varje gång så nu e de slutätit för gott! Nån som vet eller har nån idé om vad de kan bero på? :)
E väl ganska bra iofs så ska väl inte klaga direkt får äta lite mer godis då istället om jag nu måste mysa ner mig med nånting på helgen om ja inte vill ha frukt :P hehe

Jo så har ju Molly lärt sig att hoppa upp på soffan, både i köket, vardagsrummet åh mitt rum, sen hoppar hon upp på köksstolarna åsså nu ikväll lärde hon sig att hoppa upp i min säng! :) bustjej! Sen så nu när hon skulle få krypa in i sin bur så sa jag hopp i säng åh ist för att gå in i buren så hoppa hon upp i min säng! Hehe så ja jo de blev ju rätt men ändå inte, va ju inte direkt min säng jag syfta på utan hennes men de kan ju inte hon veta! :)

Nä nu ska jag ta o kolla på skilda världar åh hoppas att magvärken försvinner snart!
Godnatt!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards