Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Evelina - 17 mars 2013 22:10

Söndag åh slut på den här veckan! Åh de här blev den bästa helgen på länge :)

Som sagt kom ju Prinsen igår kväll åh sov här, så imorse när ja o Molly gick upp vid halv åtta så möttes vi av världens sötaste leende :) underbart!
Såå vad har vi gjort idag, lekt, busat, myst åsså har vi vart ute på en promenad, gick en mil! Fram på byn åh handla lite, prinsen fick nya nappar, ett gosedjur åh en bamsefilm av faster :) sen så gick vi hem igen :) ont i höfterna som bara den fick jag på hemvägen men de va en härlig promenad :)
Annars så har vi inte gjort så mkt mer, prinsen for hem vid nio när hans föräldrar kom hem från bion :) va egentligen meningen att han skulle hem mitt på dan idag men eftersom vi inte va hemma då åh han skulle va hos
Oss ikväll så va de lättast att han fick va kvar :) åh de blev jag grymt glad över :D

Nu ligger jag i sängen med en sjujävla huvudvärk så ska väl ta åh sova snart :)
Hejda

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards