Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Evelina - 1 april 2013 21:25

Otroligt! Det är redan april! Jisses!

Idag då så har jag inte gjort så mkt, sov till halv nio för då ville inte Molly sova längre men de ville jag, åtminstonde när man vart vaken två timmar mitt i natten, eller ja, halv tre till fem typ!

Har inte gjort så mkt idag, va ute åh åkte bil med mamma o pappa en sväng på dan åh sen så har jag bara suttit med näsan i skolböckerna, träningen som jag tänkte börja med idag glömdes helt åh hållet bort men får köra på imorron istället då :) är så grymt behov av att börja träna igen åh komma i form, beach 2013 kanske lite sent men va fan, me rätt träning åh rättambition är allt möjligt :) behöver lite pushning bara så jag får mig för, motivationen är inte på topp om man säger så!

Nu så sitter ja o tittar på film, har nyss käkat fruktsallad åh glass :) göttans!
Nä fortsätta kolla på filmen nu sen blire natta :)
Hejda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards