Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Evelina - 23 april 2013 22:01

Tisdag idag åh egentligen tänkte jag inte blogga nåt alls idag eftersom jag inte har någe nytt att skriva men kännssom att jag är tvungen ändå, vill ju behålla min fina besöksstatistik :)hehe

Idag så har jag för ovanlighetens skull pluggat! Hehe sen så har ja vare ute på en promenad med Molly! :)
Nu ikväll så har jag vare på valpkurs, hade kontaktövningar, serpentinkontakt och inkallning :) gick jättebra faktiskt :) dock tyckte Molly att de va jätteroligt me inkallningen för då fick hon vara löst åh gillade inte alls att hon skulle bli fast i ett tråkigt koppel men det löste sig snabbt åh hon blev kopplad igen :) hehe?

Nä nu ska ja kolla på skilda världar :) hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards