Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Evelina - 9 april 2013 22:28

Idag är det tisdag, åh idag började jag valpkursen med Molly :) för att vara första gången så gick det hyffsat, hon skällde mkt till en början men blev tyst efter ett tag, men de va lite jobbigt att hålla koll på alla andra hundarna samtidigt som hon skulle hålla koll på matte tyckte hon :) hehe, men det blir nog bra det här innan det är klart :) mkt träning hemma så blir det nog kanon!

Vad har jag gjort mer ida? Jo ja va ju iväg te storstan åh, va på sjukhuse först sen så va vi iväg till aoh, maxi åsså va de en till affär, blev inge klädshopping, det tänkte jag göra på fredag när ja ändå ska till gävle, har lite grejjer ja ska kika på stadium så :)

Fick reda på skatten åh idag men jag var rätt säker på att jag skulle få restskatt men jag ska få 12,587 kronor TILLBAKA!!!!! Lyckan blev stor :D kände mig rik där ett tag :) hehe

Nä nu ska jag ta åh sova, upp tidigt imorn för åh åka på cul sen hem åh träna me molly :) har en liten förhoppning om att hon ska kunna gå jättefint i koppel till på tisdag, sen hur de går är en annan sak :) hehe fick ju en bok ikväll där de stog om koppelträning så :)
Nä sova vare,
Hejdå

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards