Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Evelina - 19 april 2013 22:16

Fredag idag då åh bara två dagar kvar på den här veckan!

Idag sov både jag o Molly till halv tio, jösses va härligt de va!
Efter en sovmorron så käkade både ja o Molly frukost!

Vad har ja gjort idag då? Pluggat, vare iväg åh handla, var iväg till lightvalley åh gick på en shoppingtur med Emelie, köpte massa grejjer till Molly, presenter åh lite annat :) avslutade shoppingturen med att käka årets första mjukglass på sibylla :) göttans!

Nu ikväll har ja vare ute åh gått åsså har ja tränat! Åh suttit åh funderat över mitt liv åh satt upp ett gäng mål som ska avklaras! Nu ska de ske en förändring, så det så!

Äh nu har ja inge mer åh säga, jag är trött åh mobilen har slut på batteri så slutar här!
Godnatt!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards