Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Evelina - 6 april 2013 12:52

Må ju säga att jag är väldigt stolt över mig själv just nu!

Ni kommer ihåg att jag skrev igår att jag försökte få igång det nya modemet på kvällen men som inte ville fungera? idag på förmiddan gav jag mig tusan på att jag skulle få till det, så sagt åh gjort satte jag mig med datorn och började, kopplade på ett sätt, fungera inte, bytte plats, jo det kanske funka nu! Installera om routern, åh se där, nog hade väl routern kontakt med datorn men dock inte med internet, kom in på nån sida där det var ett par siffror som kanske skulle ändras.

Med brorsan som backup vid min sida så testade jag ändra siffrona och voilá, internet fungerade! :D Brorsan muttrade lite grann och gick därifrån, lite förnedrande var det nog att jag skulle klara det men inte han,men till slut sa han ändå att jag var duktig som klara de, men det tog nog emot lite grann skulle jag tänka mig :P haha!


så nu sitter jag med datorn med ett internet som fungerar och tycker livet är på topp! Är tydligen inte så korkad som jag ser ut :P!

nu ska jag gå åh fika lite grann, sen ska jag plåga med mig pappa ut på en promenad med hundarna, Molly måste ju få testa sin nya sele! :) sen måste hon ju träna lite vett och etikett åh för på tisdag börjar vi på valpkurs :) Spännande!

Vad som händer övriga dagen åh kvällen vet jag inte, men ikväll blire iaf fångarna på fortet, nånting åh se framemot iaf :)

nä fikat vare ja!

hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards