Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Evelina - 22 april 2013 18:20

En ny vecka, åh den här veckan är de tentaveckan! Jösses amalia!


Som vanligt så har jag ägnat denna dag åt att P L U G G A, känns som att jag inte gör något annat nu för tiden än att bara sitta med näsan i den förbannade anatomi boken, men ja det är ju övergåede och det här är ju vad jag vill så jag ska väl inte klaga! Men jobbigt är det ibland!

Men idag har ju solen lyst iaf så då har jag och Molly suttit ute i solen, hon har lekt och busat och jag har läst! Härligt!


Vad har jag mer gjort idag då? tror banne mig att det inte är så mkt mer, gjort några duggor, fick fullpott på matspjälkningen och på endokrina och 18 poäng av 20 på njurarnr/urinvägarna/syrabas! Så det känns bra, förhoppningsvis börjar jag lära mig det här nu, på tiden tkr ja!


Men imorn blire iaf en pluggdag tsm me Carro, så vi har beställt sol från en klarblå himmel till imorron så vi kan sitta ute, hoppas önskan slår in :)
Annars då? livet rullar på, Molly växer och blir större för varje dag som går, busig och lite olydig ibland men för de mesta snäll åh go åh gla! Påbörjat träning med att hon ska gå löst på promenader nu, första gången i förrgår gick skitbra och hon var jätteuppmärksam på mig, men igår ville hon inte alls vara med, så det slutade med att hon sprang ifrån mig, inte så kul kanske men det blir väl bättre med mer träning :)


Nä nu ska jag ta och gå ut åh gå en sväng med Molly åh Takkos åh pappa, sen ska jag ta och träna lite grann! Har en härlig träningsvärk som jag måste bort med :) hehe! Men det blir bra det med till slut, dock kör jag inte lika intensivt nu med tanke på den lilla överträningen förra våren, så måste tänka hela tiden så jag inte tränar för mkt, har ganska lätt för att hamna där om man säger så!
Nä promenaden vare ja!

Hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards