Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Evelina - 5 april 2013 23:15

Idag är det fredag åh idag har de vart fullt upp hela dan :) men jag gillare :)

Gick upp vid halv nio åh strax efter tio for ja åh Molly iväg till lj-dal, halv elva va ja me optikern, där dommen blev attjag ska ha glasögonen dagligen, hela tiden inomhus :) sen for ja runt lite medans ja vänta på Emelie, när hon kom hänkade ja me henne på af, sen drog vi till kontorsvaruhuset där ja köpte sopsäckar, ett nytt modem, suddoch överstrykningspennor! Sen tog vi åh gick runt sjön me Molly, hade lite miljöträning med henne åh de gick skitbra, kaxade upp sig mot en hund en gång men blev tyst direkt när ja såg åt na åh sen brydde hon sig inte i nån mer hund! Inte folk heller som gick förbi, min superduktiga tjej ?
När vi gått klart for iväg till allas åh där köpte jag ett nytt halsband, koppel, leksak åh sele till Molly :) lite bortskämd måste man bli när man är duktig :D
Därefter for vi till sportia där jag skulle köpa jacka, den skulle ha kosta 800 kr, men var nedsatt till 400 kr, åh det är ett jättebra pris för en softshelljacka som det här var :) men de sluta inte där för när ja kom till kassan visade det sig att jag hade 350 kr i bonus via sportklubben så min jacka kosta endast 50 kr! Heeeelt otroligt! :D både kassörskan åh ja blev chockade åh paffa :P hehe
Skjutsa hem Emelie åh sen for ja hem,

Hemma så va prinsen på besök så ja hann me lite prinsmys åh :)
Nu ikväll har ja pluggat åh försökt fått igång modemet men de sket sig, inte brorsan fick igång de heller men skulle gö ett nytt försök imorron!
Nä nu ska kolla på skilda världar innan de e natta! Molly har däckat åh Jazmine likaså :) mysigt!
Nä,hejdå

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards