Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Evelina - 3 maj 2012 19:39

Idag så är det torsdag, men man tror att det är fredag, för nu börjar Let´s dance! hehe, men det är ju för att hockey-vm börjar imorn! så det är ju bra att de visar de en kväll innan än att det inte ska visas alls! :)


men ja, imorse så ringde klockan klockan 7 men jag var så otroligt trött så vände på mig och somna om och sov till halv åtta, men då var det ju dags att gå upp för att hinna till skolan! så kom till skolan till klockan nio för att sitta och göra... ingenting! satt och rulla tummarna till kvart i elva, då gav jag upp och åkte iväg och köpte hundmat och sen åkte jag hem! sen har jag inte gjort så himla mkt efter det att jag kom hem, käka lunch och sen åkte jag o mamma iväg åh handla!


sen nu ikväll så har jag varit ute och gått med Ludde, och han fick springa löst och han var så otroligt duktig och det var så roligt att se hur lycklig han var för att få springa själv, han fick gå lite grann i koppel med och då var han skitsur och ville knappt gå åh gick bara åh blängde på mig, men när jag släppte löst han då blev det en väldig fart och han blev jätteglad, min lilla bubbe <3 på tisdag är det dags att åka till veterinären igen för att se om det verkligen är njursvikt han har, ska bli skönt att få reda på vad det är för nåt men nu är han ju jättepigg och inte ett dugg dålig, tkr jag iaf! så ja jag vet inte ja!


nä nu ska jag kika lite grann på let´s dance och djursjukhuset, tror faktiskt jag ska ta o poppa lite popcorn åh, blev helt plötsligt grymt sugen på det, struntar i fredagsmys/lördagsmys istället åh tar det nu! :)

ha en trevlig kväll

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards