Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Evelina - 17 maj 2012 14:02

Idag regnar det, som vanligt! De dagar som solen har visat sig den här månaden är nog ganska lätträknade känns det som! Men ngnting positivt med det är att det förhoppningsvis har regnat klart när vi kommer till studenten och vi får finväder då! :) lixom kul att ha vitt på sig när det regnar, snacka om att man kommer bli genomskinlig :P haha


Var iaf till köpingen idag en sväng, kikade på granngården och sen så köpte vi årets första mjukglass, fy fan va mätt jag blev! Mådde illa hela vägen hem men det börjar bli lite bättre nu! Hade tänkt att jag skulle cykla med Takkos ikväll, han fick vila igår, inte bra att köra på hårt redan från början eftersom att han kan göra illa sig då! Men nu regnar det ju så ska nog vänta ett tag och se om det blir bättre kanske :) Klockan är ju bara två och man har ju fram till typ halv tio - tio på sig om kvällarna innan det börjar bli mörkt!


Sen har jag ju missat hela veckans big brother, har tänkt att jag ska titta hela veckan eftersom det är freeze, men näe! Det har jag glömt bort men ska försöka komma ihåg att titta på det klockan 6 ikväll är ju repris då :) Tkr det är så jobbigt att titta på datorn ja, lättare att titta på tv:n :) Men jag får titta på söndag för då är det ju höjdpunkterna som visas så det är ju bra :)


nä nu ska jag titta på andra avenyn en sväng!

adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards