Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Evelina - 1 maj 2013 21:35

Onsdag 1 maj, åh idag e de 25 dar kvartill ja fyller 20!! Jösses va gammal man blir, e inte klokt!

Idag vakna ja till världens mysigaste skratt, nämligen prinsens! Han stannade kvar igår kväll åh sov över här så idag har jag bara busat åh myst med honom åh medans han sovit så har jag suttit med näsan i skolböckerna! Har vart ute mkt idag med så de va skönt :)

Prinsen for hem vid femtiden åh efter ett tag for mamma o pappa iväg så då ringde ja efter Carro så skulle vi plugga, medans ja vänta på henne så tränade jag lite grann åh så hann ja duscha innan hon dök upp :) sen så har vi suttit åh pluggat hela kvällen!

Nu ligger ja i sängen åh är supertrött åh kollar på skilda världar! Längtar lite till imorn åh, nog för att ja ska plugga men ja ska nog träna lite med åsså ska kommer jag få skilda världar volym 10 imorn :D tjiohoo!
Nä godnatt!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards