Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Evelina - 23 maj 2013 08:44

Nackdelen med att blogga från mobilen är att man aldrig vet hur inläggen kommer att se ut när man postar dom, om den som ska läsa kan se det överhuvudtaget! Men nu är det ju som så att jag nästan aldrig sitter med datorn och då blir det ju som så att jag bloggar ifrån mobilen, oftast innan jag ska sova! :) bra summering på dagen lixom!

Sen skulle jag ju vara duktig att lägga in två bilder i inlägget igår åh tanken var ju att dom skulle hamna sist i inlägget men det gjorde dom ju inte :P typiskt lixom! men ja, förklaringen till bilderna fanns ju längst ner så! hehe


Iaf så somna jag klockan 22 igår kväll, åh sov till halv åtta idag, såå härligt att vakna och vara utvilad för en gångs skull, händer ju inte så ofta om man säger så! Tror jag sov 8 timmar bra precis så det var härligt! Idag har jag inte så himla mkt planerat, ska väl ta och gå åh äta lite frukost efter det att jag har skrivit klart det här inlägget, så blir det en dusch sen åh lite städning innan det blir en promenad med Molly, sen kommer Carro vid typ halv elva åh då ska vi göra klart en skoluppgift åh skicka in den så det blir klart, skönt åh ha de ur världen så man kan fokusera på provet sen! :) Annars så  har jag väl inte så mkt planerat idag, blir en promenad med Takkos på kvällssidan tänkte ja, åsså hade jag tänkt hinna med lite spårning med Molly men får se hur det blir med tiden! :)

nä nu har jag inte tid med det här längre om jag ska hinna göra klart allt jag ska göra innan halv elva! så får väl sätta punkt här!
Hejsvejs!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards