Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Evelina - 11 maj 2013 19:47

Passar på att slänga in ett litet inlägg i väntan på att klockan ska bli lite mer så jag kan börja gå emot mamma!

Idag så har jag inte gjort så mkt! Tränat med Molly så nu kan hon sitta åh stanna kvar medans jag gå ca 15-20 meter åh sen komma när jag ropar på henne! Sen kan hon rulla runt från stående position på kommando åh lite.annat :) åsså har vi tränat på att hon ska vara löst utanför staketet åh komma när jag ropar :) min duktiga tjej?
Sen så på eftermiddan va prinsen åh hans föräldrar hit åh hälsa på en sväng åh prinsen pröva sin nya gunga som han fått av faster, han älska den :D

Nu ikväll har ja vart ute åh gått med Takkos ca 3 km åh nu ska jag snart gå 5 km till! Skönt :)
Sen så har min hand strejkat ihop totalt, den låser sig åh sen fastnar den där så de gör ont i hela armen ända upp till nacken innan de e klart åh inte går det att få den tillbaka i rätt läge igen, men så fort den hamnat rätt nu så ska jag dra på mig handskyddet åh hoppas att de hjälper annars vet jag inte vad jag ska göra!

Nä nu ska jag gå!
Hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards