Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Evelina - 3 maj 2013 17:45

Slänger in ett snabbt litet inlägg medans jag ändå sitter med datorn, är lite jobbigt att skriva från mobilen hela tiden!

idag sov inte jag o Molly fullt lika länge som igår utan vi gick upp vid nio idag :) sen så har jag inte gjort nånting alls idag förutom att plugga, plugga, plugga åh pluggat lite till! jo jag gjorde ett avbrott för att hänga med mamma till Lighvalley en snabbis men det tog inte så himla lång tid!


Nu sitter jag och gör några duggor medans jag väntar på att Carro ska höra av sig så ska vi ta och göra ett sista ryck med hela  skiten och sen tänker jag skita i det här! På måndag är det en ny kurs på gång med nya fräscha böcker som jag fick hem i brevlådan idag, nästan 900 spänn gick det på för 2 ynka böcker! Skamligt! men men, är väl så när man kmr på att man ska studera! då blir man fattig..


nä nu ska jag fortsätta plugga men mest av allt skulle jag behöva en promenad och ett stenhårt träningspass men nej nej, det går inte! Det får göras imorron!
Hare bra!

tjaooo!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards