Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Evelina - 6 maj 2013 20:37

Måndag åh en ny skolvecka!

Idag hade jag tänkt att jag skulle vara duktig åh kliva upp tidigt åh gå ut åh gå mee Molly innan jag skulle åka till skolan men när klockan ringde halv sju så va jag så grymt trött att jag skruvade av larmet åh sov en stund till, hade ett till larm klockan sju men somna ifrån det med så halv åtta vakna jag åh då blev de fart! Hade en halvtimme på mig att göra mig klar innan de va dags att åka men jag hann åh de e huvudsaken!

Va på skolan från 9 till 11,15 så va hemma 11,30 igen :) så käka lunch då ute i solen åh sen har jag suttit ute i solen hela dan :)

Nu ikväll har ja vart ute åh gått med Molly, tränat lite inkallning åh sprungit lite :) åsså va ja fram på byn en sväng :)

Nä nu ska jag gå åh göra nån matsäck till imorn att käka på tåget, sen gäller de att det inte är nåra förseningar imorn för har ju valpis klockan 6, åh ja e hemma halv fem förhoppningsvis!
Nä hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards