Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Evelina - 6 januari 2012 22:14

Har varit en ganska seg dag idag, men ändå så har jag fått rätt mkt saker gjort om man börjar fundera lite grann! :) men dan börja inte förrän strax efter klockan tolv idag, var uppe till halv sex imorse. Kolla ju på Hockeyfinalen, jvm, grymt bra spelat grabbar åh grattis som fan till guldet! :D Har nog aldrig varit med om en så spännanade final ngn gång måste ja säga! Hade nerverna utanför kroppen på slutet och trodde ja skulle stendö av nervositet :P haha!


men iaf så idag så har jag vart ute o gått med Ludde en sväng, hade tänkt tagit Takkos oxå men det hanns inte me så han ska få komma ut en sväng imorn :), sen så har jag o Ludde vart iväg åh sopsorterat lite och sen tände vi på gravarna innan vi åkte hem, och såklart så satt Ludde kvar i bilen på båda ställena, lika bra  att säga de kanske så ingen tror nå annat lixom!


Annars ikväll så har jag inte gjort så himla mkt, titta på film med mamma o pappa, blev Maria Wern den här gången! :)
Nu sitter jag i soffan med både Jazmine o datorn i knät, lite trångt men mysigt :) varmt om inte annat! :P haha, sen så tittar jag på Tre Kronor oxå! :) Funderar på att köpa skilda världar så jag har nån ny serie och följa, börjar kunna tre kronor utantill nu snart!


nä nu ska jag ta o leka lite i photoshop!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards