Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Evelina - 19 januari 2012 15:56

Nä men nu har jag ju haft den där headern hur länge som helst, måste nog ta och fundera på en ny nu. Kan ju inte ha de så här längre e! Men mitt stora problem är ju att jag inte har en aning om hur jag vill att den ska se ut, men jag ska väl kanske ta och försöka lista ut det, snart! :)

iaf så idag så har jag inte gjort ett skit, bara legat i soffan och tittat på tv o tyckt synd om mig själv! Har så grymt ont i ryggen så har sovit kasst i natt. blää!.. men ngnting positivt är iaf att jag var iväg åh simma igår, och det gick så otroligt bra att det blev 80 längder på 1 timme! Grymt härligt vare, så om det är det eller om det är för att det knaka i den som jag har ont idag, kan ju vara ryggskott åh eller nå liknande. Men tänkte jag skulle försöka träna lite sen oxå åh se vad det kan vara, känner ju skillnad på ryggskott åh träningsvärk vid det här laget :P höhö.


Nä nu ska jag nog ta åh göra nå vettigt, som en ny header t.ex Men det visar väl sig senare hur de blir me den saken, kanske blir cs åh :P
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards