Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Evelina - 12 januari 2012 18:13

Shit det är redan torsdag, vart i hela friden har den här veckan tagit vägen då?! men ja , det är ju bra att det går fort för då är det snart dags för studenten! :D jippiie! Fast när jag börjar fundera på det så får jag ångest, för jag har ingen aning om vad jag ska göra när jag har tagit studenten, hade ju tänkt jobba men tänk om ja inte får nå jobb då? va kommer jag göra då? jobbigt läge de blir dårå! aja nog om de.


har vart lite gles me bloggande i ngra dagar nu för jag har börjat att träna, åh det är grymt skönt måste jag säga! :D igår så var jag iväg med Emelie åh simma! Vi simma 35 längder på 1 timme, sen satt vi i ångbastun i en kvart och till sist en kvart i torrbastun åh lite relax i stolarna utanför innan duschning! :)

åh idag så efter skolan så började jag o Susanne att gymma på skolans gym :) så nu har jag kört träning tre dagar i sträck, så nu var det tänkt att jag skulle ha vilodag, meeen så blev jag ju ledig imorn åh då kan jag åka skidor ;) haha! Älskar´t! :D


Nä nu ska jag titta lite på tre kronor och göra lite rehabilitering :)

ha en fortsatt trevlig kväll! :)
Adjö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards