Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Evelina - 28 januari 2012 18:24

Nu har jag gått i skolan i tre veckor, så nu äre dags att börja en fem veckors praktik på måndag! Känns som att den här praktiken kommer jävlig olägligt faktiskt, har alldeles för mkt att göra för att ha tid med en praktik! Har sjukvård som ska göras, lindrande vård och rehabilitering/habilitering, en svenska text som ska lämnas in, en bilduppgift som ska göras och så ska ja ju projektarbetet göras åh! så allt det här ska göras under den där fem veckors praktiken för att man överhuvudtaget ska ligga i fas! Herregud.. kommer ju bli utbränd ja, helt seriöst!


iaf så igår så va ja ju på skolan först på dan och hade bild, sen på kvällen var jag med linda på revyn, skitroligt vare! :D

sen idag så har jag vart ute och gått med Takkos, vi gick en långpromenad och han var så duktig så! sen skulle jag klippa klorna på honom och det brukar vara lite svårt på honom men idag gick det kanon, han stog så snällt åh la sin tass i min hand så jag kunde klippa! Duktiga pojken


Nu så sitter jag och tittar på tre kronor och myser med Jazmine. snart kommer brorsan och maria också ska vi fira mamma som fyllde år i torsdags! :)

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll! :)
Ajö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards