Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Evelina - 26 januari 2012 10:05

Sitter på skolan nu och har håltimme, nästa lektion kommer börja typ 11,50 tror ja eller nå sånt.. Tråkigt med så långa håltimmar. Men samtidigt är dom bra för då hinner man med att göra en massa saker och det är ju ett plus!


iaf så har jag vart vaken sen halv sju idag, var meningen att jag skulle åka med mamma till skolan men nu blev de som så att jag skjutsa pappa på jobbet så fick jag ta bilen till skolan, fast jag hade ju tänkt lite galet först, för hade ganska mkt som skulle med till skolan idag och jag trodde att jag skulle ha med mig allt hem sen igen men det hade jag ju inte behövt utan det hade jag ju kunnat lämna på skolan och ta med mig hem imorn istället. men nu blev det som det blev och det ger mig bara ett bra tillfälle att kunna fixa två ärenden direkt efter skolan och slippa springa ner på köpingen nu på håltimmen! Kanon! :)

Nä nu ska jag spela lite super mario en stund innan jag ska gå åh lägga mig och sova en skvätt!
Ajö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards