Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Evelina - 23 januari 2012 18:24

åh herrejösses va mkt jag har åh göra nu, det är rehabilitering som ska göras, det är lindrande vård, åh sjukvård, projektarbetet ska hinnas med och till råga på allt ska man hinna göra svenska oxå! jösses, snacka om att jag kommer var utbränd när jag tar studenten, shiiit! Just nu skulle det kännas grymt skönt att bara vara ledig i sommar och bara göra det som faller mig in, men så skulle jag tro att det inte blir! utan man får nog allt jobba åh slita! Jösses..


iaf så har jag kommit fram till att jag skulle vilja tatuera mig men jag vet inte vad för ngt, funderade på ngn text och nån blomma men jag vet inte, kanske bara blir ngn text åh eller bara ngn blomma! är ju ett ganska svårt val det där med tanke på att man kmr ju ha det livet ut! så det tåls verkligen att fundera på det!

 Men har ni några tips så kan ni ju alltid komma med dom, även om vad ni tkr om tatueringar! :)
Uppskattar positiv som negativ kritik, alla har olika åsikter och alla behöver inte tycka lika! :)


Nä nu ska jag göra lite mer skolarbete!
Adjö!  

Av Evelina - 23 januari 2012 12:41

Oj, vart har den här helgen tagit vägen? Tkr det knappt hann bli helg förrän den var slut igen, knepigt det kan vara.

iaf så kan jag ju säga att jag har suttit med datorn väldigt lite den här helgen och det är därför som bloggningen har uteblivit, kan ju inte blogga ifrån min mobil jag e eftersom jag inte har en android mobil! :) men jaja, nog om de.


iaf då så i fredags så fick jag o mamma främmande av A-M med lilla H. Jättetrevligt vare, åh så mysigt att få sitta med en liten tös i knä åh bara ta de lugnt :), sen på kvällen tränade jag lite grann och kände efter om det funkade med ryggen, och det gjorde det :D så lycklig! men det fick jag sota för i lördags, då var de färdigt igen, så det blev en till vilodag för att den skulle bli bättre. Titta på skidåkning hela dagen, sen på kvällen testade jag att göra glass i min nya glassmaskin, den är ju nyttigare än vanlig glass så det funkar ju bra! :) höhö, sen så titta jag,mamma o pappa på gladiatorierna och hade de trevligt, sen efter det var slut så var de ju The Day after tomorrow som jag o pappa titta på, åh guuuud vad jag älskar den filmen! Så kär! :D

Igår så titta jag på skidåkning, var fram på byn med mamma, var ute och gick med Takkos och hade ett hårt träningspass för mig själv på kvällen, hade ju tänkt att jag skulle åka i elljusspåret med pappa åh men dom hade inte fixat elen där efter stomen så det fanns inge lyse, därav den hårda träningen! Ikväll kör vi på med ett nytt pass!


Iaf då så nu så sitter jag i skolan, har håltimme som vanligt vid den här tiden. Kom försent gjorde jag åh imorse, bussen kom inte förrän typ fem över halv nio och 7 minuter senare var vi framme i Lightvalley,  något som i vanliga fall tar typ 20 minuter, och ändå hann bussen stanna och plocka upp folk åh efter vägen! Jösses!


Nä nu ska ja ta och spela lite Super Mario och ta de lugnt!
Adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards